RytmeDance 3.-5. klasse

RytmeDance 3.-5. klasse er for alle piger, der er vilde med at bevæge sig og gerne vil lave super god gymnastik, danse og lege...

Vi skal danse og lege alt hvad vi kan, så vi får sved på panden - og vigtigst af alt skal vi have det rigtig sjovt med hinanden! RytmeDance er et hold med plads til alle; nye gymnaster, der har lyst til at prøve dans og gymnastik og piger, der allerede har lavet gymnastik. Der vil selvfølgelig også være tid til sammenrystning, så alle piger kommer til at lære hinanden og instruktørerne at kende.

Børnene præsenteres for en bred vifte inden for dans og rytmegymnastik, hvor de blandt andet skal lære forskellige sjove danse og små sekvenser. Udover det skal vi arbejde med en række forskellige ting, så træningen vil variere fra gang til gang. Vi sammensætter et lille program af alle de kendte elementer til forårets opvisning. Programmet bliver passet ind til pigernes niveau, da alle skal have det sjovt. På RytmeDance er der også plads til at børnene kan være medbestemmende.

Vi ligger vægt på masser af bevægelse hele timen igennem og at skabe glæde ved bevægelse og gymnastikken - der vil derfor altid et 'lege'-element i timen.

Der vil komme en lille udgift til opvisningstøj/dragt.
Vi opretter en forældre-facebookgruppe, så vi gennem hele sæsonen kan sikre en god og let kommunikation.

Glæder os meget til at lave en masse dans og gymnastik med børnene,
hilsner fra Sarah og Mie

Om instruktørerne:
Sarah og Mie er søstre, og har begge altid lavet gymnastik. De har også begge været både instruktør og hjælpeinstruktør på forskellige gymnastikhold med både rytme og spring.
Sarah er 26 år, bor i Bjerringbro med sin kæreste og deres fælles søn på 3 år. Til daglig arbejder hun på Skovvænget i Bjerringbro.
Mie er 17 år, og har lige afsluttet et år med masser af gymnastik på Bjergsnæs Efterskole. Hun bor i Bjerringbro og går til dagligt på Bjerringbro Gymnasium.

Hold-info

Tidspunkt:
Tirsdag kl. 17.30-18.30

Sted:
Bjerringbro Skole, Koldskær 8, 8850 Bjerringbro

Periode:
Fra uge 36 2023 - uge 12 2024

Pris:
Kr. 650,-
Kontingent betales efter 4 prøvetimer - brug MobilePay tlf. 89904 eller bankoverførsel, reg. 9381 konto 10190436. Husk at skrive navn og holdnavn ved betaling.

(Brug barnets navn samt fødselsdag og forælderens e-mail ved tilmelding)

> TILMELD DIG HER - brug barnets navn og fødselsdag

HUSK muligheden for at søge støtte til kontingent/dragt

'Børnenes Ven' er en fond, der yder økonomisk tilskud til børn og unge i Viborg Kommune.
Kontakt bestyrelsen på ggfgym@gmail.com​, hvis vi skal søge støtte til dit barn.

Holdets instruktører

Sarah Padkjær