Samarbejde - det er vejen frem!

GGF samarbejder med Sport & Fitness Bjerringbro. Og hvorfor gør vi det? Ene og alene af den grund, at det giver rigtig god mening! Vi skaber flere spændende holdtilbud til borgerne i lokalområdet ved at samarbejde med områdets aktører og foreninger i stedet for det modsatte. Og så vil vi også rigtig gerne tage del i at fremme samarbejde og nye initiativer generelt, så vi udvikler os selv, hinanden og området. Endelig mener vi, at der er stor værdi i, at vi står sammen om at fremme bevægelse og glæden ved at bevæge sig sammen med andre...

Vi er stolte af at kunne præsentere flere forskellige holdtilbud til vores medlemmer, og vi håber, at vores medlemmer kan se alle de positive ting, der er i et sådant samarbejde. På denne måde bruger vi de lokale instruktør-kræfter bedst muligt og skaber mere bevægelse i lokalområdet - og det er vi rigtig glade for at være en del af!

Samarbejde med Sport & Fitness Bjerringbro

Pr. 1. januar 2016 har GGF og Sport & Fitness Bjerringbro indgået et samarbejde - et samarbejde, der betyder flere spændende holdtilbud til både GGFs og fitnesscentrets medlemmer.

I praksis betyder det, at fitnesscentrets medlemmer kan bruge deres kontingent som hidtil, og løbende booke plads på de hold, de ønsker at deltage på - blot med flere forskellige holdtilbud. Som medlem i GGF kan man tilmelde sig de udbudte hold, og har på den måde 'sikret' sin plads på holdet. Vi deler pladserne på holdene.

Samarbejdet omfatter de hold, der er velegnede til konceptet, og det er således ikke alle Sport & Fitness og GGFs hold, der er med i aftalen. Det er oplyst i holdbeskrivelsen, hvis holdet udbydes i samarbejde. Alle hold, der udbydes i samarbejde, træner i Bjerringbro Idrætspark.