Instruktører i GGF

Ida Mølgård

Zira Horn Rasmussen

Mille Dyhr Pedersen

Vil du være instruktør i GGF?

Brænder du for gymnastik og har du lyst til at bringe den glæde og entusiasme videre til andre gymnaster? - så kontakt os endelig. Vi byder meget gerne nye og dygtige instruktører velkommen i vores forening, og går du rundt med en god idé til en ny spændende aktivitet, så hold dig endelig ikke tilbage.

I GGF forventer vi, at vores instruktører er uddannede eller villige til at blive det hurtigst muligt efter start i foreningen, er motiverede og møder velforberedte til hver eneste time, så medlemmerne mødes med den kvalitet, de forventer. Vi forventer også, at vores instruktører er interesserede i at udvikle sig og deltager på kurser/uddannelse for at dygtiggøre sig.

Til gengæld tilbyder vi at blive en del af et fedt team, der giver udvikling på det personlige plan og udvikling i lokalsamfundet. Som instruktør i GGF er man en del af et netværk af dygtige folk inden for gymnastik, fitness og bevægelse, og kan til enhver tid trække på netværket.

Vi tilbyder selvfølgelig også vores instruktører at uddanne sig, og foreningen afholder udgifter i forbindelse med uddannelse og kurser. Desuden tilbyder vi en godtgørelse for den indsats, som instruktørerne ligger i foreningen.