DGI Midtjyllands/GGFs AfterRep

AfterRep er holdet for dig, der har lavet/laver gymnastik, men som ikke længere har tid til ugentlige træninger

På holdet vægter vi hygge, god gymnastik og svedige træninger.

Holdet er et mixhold og består af en rytme- og springside. Træningerne vil primært være opdelte, men vi vil også træne sammen. Holdet er et opvisningshold, og vi sigter mod 3-4 opvisninger.

Kriterierne for at gå på AfterRep er, at du skal være fyldt 26 år (ingen aldersgrænse i den anden ende), du skal have kendskab til gymnastik og vigtigst have lyst til at lave god gymnastik.

Holdet træner hveranden uge. Man skal desuden forvente en enkelt lørdagstræning i december med efterfølgende socialt arrangement. Udover kontingent kommer der en udgift på ca. 2000,- til stævner, dragt og sociale arrangementer.

Vi holder en åben prøvetræning onsdag den 30/8. Holdet starter op med første træning onsdag den 13/9.

Vi glæder os til et helt fantastisk AfterRep-hold!

Hilsner fra træner-teamet,
Ida Kjær Andersen, Line Traberg Larsen, Maria Nebbegaard, Lars Bak Larsen, Rasmus Juel Rommedal og Tobias Vilhelmsen

Om instruktørerne:
Rytmesiden: Ida, Line og Maria kender hinanden igennem gymnastikken, hvor de alle har været aktive gymnaster samt instruktører på diverse udtagede rytme- og mixhold. Ida er 29 år, bor i Aarhus og arbejder på Gudenaadalens Efterskole. Maria er 32 år, bor i Voel og arbejder også på Gudenaadalens Efterskole. Line er 35 år, bor i Aarhus og underviser på gymnasium.

Springsiden: Rasmus og Lars kender hinanden længe tilbage fra det nordjyske repholdsmiljø og er nu så heldige at være kollegaer også med Tobias. Alle har vi været aktive gymnaster, samt instruktører på div. hold og nu alle landet på Gudenaadalens Efterskole som gymnastiklærere. Rasmus er 32 år og bor i Ulstrup med sin skønne familie, Tobias er 29 år og lige flyttet til Ulstrup og Lars er 42 år og bor i Hinnerup.

Hold-info

Tidspunkt:
Hveranden onsdag kl. 19.30-21.00

Sted:
Gudenaadalens Efterskole, Hovedgaden 2, 8860 Ulstrup

Periode:
Fra uge 35 2023 - uge 17 2024
Åben prøvetræning onsdag den 30/8. Første træning onsdag den 13/9 - holdet lukkes til 2. træning den 27/9.

Pris:
Kr. 1.200,-
Betaling af kontingent: Brug MobilePay tlf. 89904 eller bankoverførsel, reg. 9381 konto 10190436. Husk at skrive navn og holdnavn ved betaling.

> TILMELD DIG HER

Holdets instruktører