AllDance 5.-8. klasse

Er du vild med showdance? - og vil du gerne lære at danse? Så er muligheden her nu!

AllDance er holdet for piger i 5.-8. klasse, både øvede og nybegyndere, der elsker al bevægelse til fed musik. Vi skal danse, lave funky moves, udfordres, opdage smidigheden i kroppen og ikke mindst have det rigtig sjovt sammen.

Vi kommer omkring flere forskellige genrer som hiphop, moderne, disco og selvfølgelig showdance.

Showdance er en super populær stilart, der henter elementer fra både jazz, moderne, disco, funk og musical, og som har ét overordnet formål: At give publikum et show! Til showdance får du det absolut bedste fra alle verdener, og lærer både grundteknik og kropsholdning, samt en masse fede koreografier med fart over feltet!

Vores ugentlige træning vil bestå af god opvarmning, der giver sved på panden, og så skal vi selvfølgelig lære en masse fede koreografier, øve smidighed, teknikker og nye tricks, som til sidst sættes sammen til et fedt opvisningsprogram, vi kan vise frem til foråret.

I løbet af sæsonen byder Mie Nøraa ind med en spændende koreografi til opvisningsprogrammet.

Der vil komme en ekstra udgift til opvisningstøj.

Så hvis du vil slå dig løs på gulvet og lære at danse - så tilmeld dig AllDance! :-)
Vi ses!
Hilsen Michelle Laursen og Amilla Pasalic

Om instruktørerne:
Michelle er 19 år, og har gået til dans siden hun var 8 år. Hun har speciale i disco, hiphop og moderne. Hun har deltaget i DM i disco. Hun bor i Bjerringbro, og har lige afsluttet gymnasiet.

Amilla er 16 år og bor i Bjerringbro. Hun har danset i 7 år, hvor hun har danset showdance, moderne og hiphop. Hun har lige afsluttet Levring Efterskole, hvor hun gik på danselinjen.

Margit Horn Rasmussen er holdmor på holdet, og står for det administrative, dragtbestilling osv. Tlf. 28492378

Hold-info

Tidspunkt:
Onsdag kl. 17.30-19.00

Sted:
Enggården, Jørgens Allé 42, 8850 Bjerringbro, salen

Periode:
Fra uge 36 2023 - uge 12 2024

Pris:
Kr. 700,-
Kontingent betales efter 4 prøvetimer - brug MobilePay tlf. 89904 eller bankoverførsel, reg. 9381 konto 10190436. Husk at skrive navn og holdnavn ved betaling.

(Brug barnets navn samt fødselsdag og forælderens e-mail ved tilmelding)

> TILMELD DIG HER - brug barnets navn og fødselsdag

HUSK muligheden for at søge støtte til kontingent/dragt

'Børnenes Ven' er en fond, der yder økonomisk tilskud til børn og unge i Viborg Kommune.
Kontakt bestyrelsen på ggfgym@gmail.com​, hvis vi skal søge støtte til dit barn.

Holdets instruktører

Michelle Laursen